Tuesday 18 May 2021

Poznanie

 Dzień dwieście pierwszy





za oknem śpiewa ptak

nie jeden lecz wiele 

zachwyca swoim brzmieniem


spoglądam w niebo..

gdzie głębia błękitu przytłacza swoim pięknem

a  biel chmur blaskiem 


jak piękny świat stworzyłeś dla mnie 

Panie

z łaskawości swojej


liście drzew powiewają delikatnie 

z radości

a świeżo rozkwitłe kwiaty 

pysznią się swoim pięknem


jakże cudownie jest 

 być częścią  świata

który ty Panie  stworzyłeś

w tak misterny 

i niepojęty dla mnie  sposób 


zanurzam się w nim

każdego dnia

wszystkimi zmysłami chłonę 

całą sobą to

co ofiarowujesz mi 

w swojej dobroci


widzę Cię panie

tutaj i teraz

dziękuję

za To że dajesz mi siebie


że jesteś przy mnie

że czuwasz przy mnie


dziękuję

za spokój


i że wybaczasz mi

moje słabości

moj niepokój

moje zamieszanie


że pozwalasz mi 

się poznać

tak dokładnie

czuć Cię w sobie

dziękuję


Panie













No comments:

Post a Comment