Tuesday 3 January 2023

Tęsknota

 Dzień dwieście drugi






trzeci rok minął

a ja wciąż piszę

 do Ciebie

tak zwyczajnie po prostu


chce ci opowiedziec

o tęsknocie

która jest

i która była

od dawna

 w duszy mojej


i choć bym usilnie się starała

 ta wraca 

jak bumerang

bez wytchnienia


i ze zaprzyjażniłam się z nią

i pozwoliłam jej w sobie zamieszkać


a teraz stała się moim domem

i przychodzi do mnie 

każdego dnia

a ja wracam do niej z radością


karmię ją

a  ta

 nie opuszcza mnie nawet na chwilę..


 czasem pobiegnę do przodu

i  zgubi się za rogiem 

a ja zaraz czuję 

jej brak

jej ważność


i zaczynam tęsknić

 za nią

za tym

czego przez sekundę 

ująć w słowa nie potrafię


zatrzymuję się wiec

przystaję

czekam


a ona wraca

z podkulonym ogonem

i  witam ja z radością


i tak jest dobrze

trwam


 już nie idę sama

 pustymi ulicami

ona jest ze mną


nieubrana tęsknota..

za tobą

porozrzucane myśli..

o tobie


i tak chodzimy kazdego dnia

wspólnie biegamy

podwórkami

smiejąc się radośnie


..




















No comments:

Post a Comment