Monday 27 April 2015

Witam i zapraszam do wspolnej wedrowki



Postanowilam podzielisc sie z Toba madroscia z lekcji jaka jest uwazne  przezywanie kazdego dnia.

Pisanie zawsze stanowilo wazna  czesc mojego zycia od momentu kiedy tylko opanowalam sztuke pisania
Pisalam w szkole,pod poduszka i w autobusie -wszedzie. Pamietnik stal sie  powiernikiem moich sekretow  i najlepszym przyjacielem.
Czas  uplywal a ja wciaz pisalam.
Ktoregos dnia,dokladnie 10 lat temu,poczulam  nagle ze  zycie utkwilo w jednycm miejscu  ktorego nie potrafilam sie wydostac i  mimo checi nie potrafilam juz pisac..Od tamtej pory nie zapisalam nawet jednego  zeszytu,tylko pojedyncze strony w notatnikach ktore pozniej  w wiekszosci zostaly zagubione.
Pragnienie pisania jest we mnie bardzo silne i zakorzenione bardzo gleboko,Nie  potrafie i nie chce tego dluzej tlumic.Czuje sie gotowa aby  podzielic sie wnioskami z moich doswiadczen .
Chcialabym zapewnic Cie ze beda to  doswiadczenia pelne wznioslych,gornolotnych mysli,przepelnione prawda i pieknem  ale ,jak to w zyciu   nastroje i mysli zmieniaja sie bezustannie i nierzadko przepelnione sa  po prostu  smutkiem.

Kazdego dnia,na zakonczenie,poswiece 5 minut przed zasnieciem na przemyslenie zdarzen minionego dnia,po czym w 10 zdaniach przekaze Ci to co w danym dniu bylo dla mnie najwazniejsze,
 NA KONIEC,W JEDNYM ZDANIU PODSUMUJE  DZIEN MADROSCIA

Ale to nie wszystko,czasem ,kiedy czas mi na to pozwoli mozliwe ze zaglebie sie bardziej w rozwazania lub zaprezentuje artystyczna strone swojej osobowosci,czyli umieszcze zdiecia,rysunki,poezje badz tez piosenki,


A wiec-zapraszam

No comments:

Post a Comment