Wednesday 27 January 2021

Samotny krokus

                           





                   odkryłam  dzis piekny kwiat

                   delikatny i kruchy

                    dumnie spogladal na mnie w milczeniu

                    w ciszy..


                      przystanęłam  delektując się jego pięknem       

                      przez chwilke...

                       zastanawiając sie skad się tam wziął


                       pojawił się

                       tam

                       gdzie go być nie powinno..

                        na skale

        

                         a jednak

                         narodził sie na  chwałę życia

                        jak gdyby tam właśnie było jego miejsce

                         niespodziewanie

                                             

                         i teraz rosnie

                         zwiastujac wiosnę

                          w sercu 

                          w duszy


                           i tak bedzie kwitl 

                           samotnie..


                            upajajac się ciepłem promieni 

                             wiosennego slońca


                             niczym uczucie co wiosną w sercu zakwita 

                             niczym pierwsza milość


                              niewinny i czysty


                             jeszcze nie wie co go czeka..

                              czy zdoła przetrwać do następnej wiosny


                              usmiecha sie do mnie zalotnie..

                               a ja odwzajemniam ten uśmiech


                               i odchodzę 

                               po cichutku


                                jutro znowu go zobacze..

                                 na chwileczke


No comments:

Post a Comment